יום שלישי, 6 בדצמבר 2011

שלושה מוצרי MUST לחורף

אחרי קיץ שרבי ומעיק במיוחד הגיע לו החורף וחשבתי שיהיה נחמד להקדיש את הפוסט הראשון שלי לעונה זו.
אז נכון שבימים אלו הגשם ממעט להגיע, אבל הקור כ"כ מורגש ונותן בנו את אותתיו. הפנים יבשות מתמיד, השפתיים וכפות הידיים מתחילות להסדק ולרגע מרגישים כמו הבחורה מהקמפיין של "ישראל מתייבשת".

לכן חשבתי לשתף אתכן במוצרים מוצלחים המסייעים לי לצלוח את עונת החורף בשלום, תוך כדי צמצום הנזקים הנגרמים לעור.


קרם ידיים טיפולי מסדרת U-LACTIN של ד"ר פישר.

ידוע כי הקור העז גורם לכפות הידיים להתייבש ולהסדק בצורה שאינה נעימה ואסתטית למראה. לאחר התנסות עם מספר לא מבוטל של קרמי ידיים מהפשוטים ועד ליקרים יותר, אפשר לומר שסוף סוף מצאתי את שביקשה נפשי - "קרם ידיים טיפולי" של ד"ר פישר.
מדובר בקרם המכיל חלב שקדים ותמצית אלוורה, נספג בקלילות ואינו מותיר תחושה שמנונית ודביקה המוכרת מקרמים אחרים. יתרה מכך, תחושת הלחות נשמרת לאורך זמן ובהחלט עושה את העבודה.

ניתן להשיג אותו בגירסת הטיובה כמו בתמונה המצורפת (זה מה שיש לי) וגם בבקבוק לחיץ וחסכוני של 200 ml. מומלץ לחפש לגביו מבצעים (לעיתים קרובות יש 1+1 או 30% הנחה).


קרם ידיים טיפולי מסדרת U-LACTIN ד"ר פישר



Lait-Crème Concentrè של חברה צרפתית בשם embryolisse
זמן רב חיפשתי אחר קרם הלחות האידאלי עבורי לחורף. בניגוד לקיץ, בו חיפשתי קרמי לחות במרקם קליל ולא מעיק, בחורף העור זועק וצמא ליותר לחות. אני שמחה להכריז שתמו חיפושיי ומצאתי את ה-קרם החורפי שלי. נחשפתי לראשונה לקיומו של קרם לחות זה דרך הערוץ ה- youtube של האחיות Pixiwoo המוכשרות. התשבוחות שהוא גרף מאיתן סיקרנו אותי וגרמו לי לחקור לגביו, ואכן התגלה כי מדובר במוצר מוצלח שאמנם לא נמכר בארץ, אך ניתן להזמינו בקלות מחו"ל. כמות קטנה בגודל אפונה מספיקה בכדי לכסות את כל שטח הפנים. והתחושה שהוא מותיר על הפנים היא מלחחת ונעימה.
חשוב להקפיד ולהשתמש בכמות מעטה אחרת הוא יכול להיות כבד בגלל היותו מרוכז ועשיר.

נרכש ב- 29$ באתר cosmo-de (משלוח חינמי לארץ) כמות של 75 ML.



Lait-Crème Concentrè




 Dove body silk

קרם גוף נעים, קטיפתי ועדין שאני נאמנה לו כבר שנים, אך מה שבאמת מקפיץ את המניות לקרם גוף לעומת חבריו למדף הוא הבישום העדין עד כדי בלתי מורגש שיש לו.
לי אישית מפריע מאוד להתמרח בקרם גוף מבושם ובולט משום שהתבשמות בבושם בניחוח אחר, תוך כדי שימוש בקרם, יכולה ליצור תוצאה בלתי רצויה של התנגשות ניחוחות.
בשורה התחתונה: יופי של קרם במחיר סביר ביותר.

מחירו כ-39 ש"ח בפארמים השונים.
Dove body silk



אז זהו זה, אלו ההמלצות הקטנות שלי שאמורות להקל עליכן את החורף.
כמובן ששוקו חם, שמיכת פוך וסרט טוב אלו גם דברים שמנעימים את החורף, אבל זה כבר סיפור לזמן אחר...



חורף נעים לכולכן :-)













5 תגובות:

  1. מברוק על הבלוג החדש והמון בהצלחה!!!
    פוסט נהדר, חייבים להיערך לחורף, במיוחד שנראה לי שהשנה הולך להיות קיפאון במיוחד....
    הזכרת לי להתארגן על שוקו חם. בטיפול!

    השבמחק
  2. תודה רבה על הפרגון והאיחולים :-)

    השבמחק
  3. בדיוק היום מלאה שנה לבלוג שלי. הפוסט שלך הזכיר לי את ההתחלה, איזה כיף לך. התחלה חדשה, ספקות מה לכתוב, החלטה על עיצוב. תהני זה רק הולך ומשתבח

    אגב: לדעתי אימות מילים לא ממש יעיל, אפשר להכינס להגדרות ולבטל שם.

    השבמחק
  4. תודה לך על התגובה וההמלצה (היא טופלה) את צודקת פתיחת הבלוג מלווה בהתרגשות ולבטים ואני בטוחה שעם הזמן עוד יהיו שינויים. מקווה גם לחגוג יום הולדת שנה לבלוג כמוך. בהצלחה :-)

    השבמחק