יום שבת, 17 בדצמבר 2011

דברים שרואים מכאן, מזמינים משם...

לו היה לי דרכון אינטרנטי בו הייתי מקבלת חותמת מכל מדינה דרכה רכשתי מוצר מסויים היה לי דרכון מרשים ועמוס ביותר. איפור זו אהבה גדולה שלי וככל שהאהבה הזו הולכת וגדלה, כך גם גדל הרעב להתנסות במוצרים חדשים שלא תמיד נמצאים במרחק נגיעה. היום, תודות לאיביי ולאתרים חו"ליים רבים, אני זוכה לממש את החשקים שלי ובכמה הקלקות וסבלנות של מס' ימים המוצר הנחשק מחכה לי בדואר.

אז בתור הקונה המתמידה חשבתי לשתף אתכן במס' מוצרים שאני שמחה שגיליתי:

  L'Oreal HiP Color Truth Cream Eyeliner



מדובר באייליינר בגירסת ג'ל של חברת לוריאל עם פיגמנט מעולה שאינו מצריך מריחות רבות. בעברי ניסיתי מוצרים נוספים מסוג זה כמו הפלואידליין של מאק, או הליינר ג'ל של איל מקיאג', אך ללא ספק וללא עוררין המוצר של לוריאל לוקח את כולם בהליכה. הפורמלה שלו מעולה, הוא נמרח בקלות ועמיד לשעות רבות.
הגוון אותו הזמנתי הוא שחור (הייתי מתארת אותו כשחור פחם) כאשר ישנם גוונים נוספים למוצר זה בכחול, חום וירוק. לאריזה מצורפת מברשת אותה מצאתי כלא נוחה ודוקרת ולכן העדפתי להשתמש במברשת אלכסונית משלי, מומלץ ביותר
!

L'Oreal HiP Color Truth Cream Eyeliner

NARS 'Gina' Blush

הסמקים של חברת נארס אהובים עליי מאוד. המרקם הקטיפתי שלהם איכותי ונעים ביותר למריחה יותר מכל סומק אחר שניסתי, והפיגמנט?! מעולה!
באחד משיטוטי ברשת נתקלתי בגוון הכתמתם הזה ששבה את ליבי ממבט ראשון - גוון העונה לשם ג'ינה. כבעלת עור בהיר ואהבה מיוחדת לגוונים קורלים אני מוצאת אותו כסומק פרשי (FRESH) ומחמיא ביותר.
מכיוון שאני לא חובבת סמקים העמוסים בשבבי גילטר העדר הנצנצים בסומק  גרם לי לאהוב אותו אף יותר.
נכון שמחירו אינו זול בהתייחס לסמקים אחרים, אך במקרה זה יש תמורה מלאה למחיר.

NARS Gina blush


  Covergirl Lash Blast Mega Volume Mascara

בדרך כלל כשאני מתאהבת במוצר איפור מסויים זו חתונה קתולית מבחינתי וברגע שהוא נגמר אני מיד קונה חדש, אך אם יש מוצר שאינני נאמנה לו זו המסקרה ובגלל חוסר נאמנות זו יצא לי להתנסות במספר לא מבוטל של מסקרות - מהזולות ליקרות ביותר, כך גם הגעתי למסקרה המדוברת של "קאבר גירל".
רבות שיבחו אותה ברשת וגם אני התרשמתי ממנה מאוד - יופי של מסקרה הכוללת מברשת סילקונית גדולה ונוחה לשימוש המקנה לריסים מראה מודגש, מלא ועשיר.
מחירה סביר ביותר היא עלתה לי כ-10 $  כולל משלוח מאיביי.


Covergirl Lash Blast Mega Volume

Too Faced Shadow Insurance


לפריימר ראוי ישנה חשיבות רבה בשיפור עמידות האיפור, עם בסיס ראוי שמורחים על העפעף ניתן להאריך ולשמר את הנחת הצלליות בצורה מושלמת לאורך היום. אחד הפריימרים האהובים עליי הוא ה"שאדו אינשורס" של חברת "טו פייסד". פריימר קרמי בגוון ניוד, אך כמעט בלתי נראה במריחה. אינו דביק מדי ולא מעיק שגורם לאחיזת כביש לכל צללית שמורחים עליו. אריזתו נוחה מאוד לשימוש (אריזה לחיצה המאפשרת ניצול החומר עד טיפתו האחרונה), כמות מעטה ממנו עושה את העבודה והוא שימושי לאורך זמן.
כשמו כן הוא - תעודת ביטוח לצלליות שלך.


Too Faced Shadow Insurance


 NIVEA A Kiss Of Smoothness Hydrating Lip Care


ליפ באלם של חברת ניוואה. אמנם הוא די מזכיר במראה ובמרקם שלו את ה"לובלו" המוכר והטוב ולמראית עין באמת נראה שאין בינהם הבדל, אך אני יכולה להעיד שלאחרונה אני שולפת מהתיק את זה של ניוואה יותר פעמים. יתכן וזה רק בראש שלי,  אך אני מרגישה שהליפ באלם רך יותר, מלחח יותר ואינו מצריך מריחות מחודשות כמו הלובלו, אבל שוב המוצרים די דומים.


NIVEA A Kiss Of Smoothness




אז זהו לעת עתה - כיאה ל"קונה המתמידה" ברגעים אלו ממש עושות את דרכן אליי מס' חבילות מכל קצוות תבל עם גודי'ס נוספים. מבטיחה לעדכן ברשמים. אז תזכרו שדברים שרואים מכאן ניתן להזמין משם. ;-)


5 תגובות:

  1. למעט המוצר האחרון שאני לא מכירה של ניוואה, המוצרים משובחים אחד אחד!
    טוב שאנחנו לא מוגבלות לחסדי היבואנים המקומיים!

    השבמחק
  2. חח את לגמרי צודקת. אולי עוד יבוא יום ונוכל להלך לנו בסופר פארם ולעבור בין דוכנים של בובי בראון, טו פייסד, נארס, בנפיט ועוד רבים וטובים. לא יזיק לנו איזה סניף של ספורה בארץ. ;-)

    השבמחק
  3. האייליינר של לוריאל נראה מסקרן מאוד! חבל שלא מוכרים פה את דרת ה-HiP! הצלליות שלהם מש טובות...

    השבמחק
  4. הסומק נראה מעולה, אני מאוד אוהבת סמקים של נארס, יש להם פיגמנט מעולה, וגוונים אפרסקיים כתמתמים בכלל.
    תהני ממנו (-:

    השבמחק
  5. אני חייבת כבר לנסות את הסמקים של נארס !! הסומק הזה נראה מהמם ממש!!
    האיילינר של לוריאל נראה מצויין, חבל שאין את הסדרה הזאת בארץ ...

    השבמחק